Všeobecné podmínky
Minimální doba zápůjčky jsou 3 dny. Zákazník vlastní řidičský průkaz skupiny B, praxe minimálně 2 roky. Při předání karavanu zákazník předloží minimálně 2 platné doklady (řidičský průkaz, občanský průkaz nebo cestovní pas). Zákazník je povinen vrátit karavan v nepoškozeném a čistém stavu (včetně vyprázdněné odpadní nádrže a WC). Jestliže zákazník nevrátí zapůjčený přívěs čistý, je povinen uhradit pronajímateli za vyčištění a umytí částku 1 000,- Kč. Při silném a nadměrném znečištění s nutností desinfekce, např. při znečištění olejem, barvou a podobně, je zákazník povinen zaplatit částku ve výši 5 000,- Kč. Přívěs je havarijně pojištěn. Spoluúčast je 10 %. Zákazník hradí všechny případné škody vzniklé při pronájmu a při předání karavanu je neprodleně oznámí pronajímateli. Při ukončení pronájmu dříve než dle dohody, se již uhrazené půjčovné nevrací, stává se smluvní pokutou za dřívější vrácení. Při ukončení pronájmu později než je sjednáno je nájemce povinen zaplatit vedle částky odpovídající dennímu nájemnému také smluvní pokutu ve výši 3. 000,- Kč a další škody s tímto spojené. Zákazník karavan převezme v den zahájení pronájmu v době mezi 8.00 - 17.00 hodinou a předá v den ukončení pronájmu v době mezi 8.00 - 17.00 hodinou. Po převzetí obě strany podepíší protokol. Na předání je třeba počítat s cca 45 minutami času nutnými k seznámení se zařízením a obsluhou karavanu a stejně tak je nutné počítat s časovou rezervou cca 30 minut i při vrácení karavanu. V případě poruchy na cestě je zákazník oprávněn provádět opravy nebo nákup náhradních dílů pouze po telefonickém odsouhlasení pronajímatele (viz kontakty), k proplacení je třeba mít řádný daňový doklad. V případě nehody přizve zákazník policii, dle současné právní úpravy zpracuje nákres průběhu nehody včetně kontaktů na účastníky nehody a oznámí tuto skutečnost pronajímateli. Zákazník hradí všechny pokuty, penále a škody jím způsobené, na kterých nenese vinu pronajímatel. Zákazník není oprávněn karavan dále pronajímat a používat ho k účelům, k nimž není určen, např. k přepravě nebezpečných a rozměrných nákladů a podobně. Za ztrátu dokladů či klíčů od karavanu bude účtována smluvní pokuta 2 000,- až 4 000,- Kč.
Platební podmínky a storno Rezervace obytného přívěsu (telefon, e-mail) je platná pouze 3 dny. Do této doby je nutné složit rezervační zálohu ve výši cca 50 % ceny pronájmu. Doplatek je nutno zaplatit nejpozději v den půjčení obytného přívěsu v hotovosti. Rezervační záloha se při stornování 6 týdnů před začátkem termínu vrací v plné výši proti administrativnímu poplatku 1 000,- Kč. Po této době je záloha nevratná. Při předání obytného přívěsu požadujeme vratnou kauci 20 000,- Kč.
Pronajímatel je oprávněn kauci použít na náhradu škod, které budou zjištěny po vrácení obytného přívěsu.
Pronájem obytného přívěsu na dohodnutý počet dnů se platí předem, tj. při zápůjčce zákazník složí kauci a doplatek půjčovného.
Ochrana osobních údajů
Informace o zpracování osobních údajů v souvislosti s odesláním poptávkového formuláře z webových stránek
podle čl. 13 Nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „Nařízení“)
- Správcem Vašich osobních údajů je subjekt název, ičo, sídlo, který lze kontaktovat:
- písemně: Petr Massaniec, IČ:70614156, náměstí Jana Nerudy 612 / 8 - Ostrava
- telefonicky: 724 720 067
- e-mailem: karavanypetrvald@email.cz
- Účely zpracování, pro které jsou osobní údaje určeny k vedení obchodní komunikace v souvislosti s nabídkou produktů a služeb.
- Zpracování osobních údajů je nezbytné pro zpracování nabídky na uzavření smlouvy o dílo na žádost subjektu údajů, případně poskytnutí jiných služeb.
- Kategorie příjemců osobních údajů:
- poskytovatelé webových služeb,
- poskytovatelé cloudových služeb.
- K předání osobních údajů příjemci ve třetí zemi, resp. mezinárodní organizaci NEDOCHÁZÍ.
- Doba uložení osobních údajů se řídí dobou trvání práv a povinností souvisejících s danou poptávkou.
- Práva subjektu údajů dle příslušných ustanovení Nařízení:
- právo požadovat od správce přístup ke svým osobním údajům,
- právo na opravu svých nepřesných osobních údajů,
- právo na výmaz svých osobních údajů,
- právo na omezení zpracování svých osobních údajů,
- právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů,
- právo na přenositelnost osobních údajů v případech, kdy jej Nařízení umožňuje,
- právo kdykoliv odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, pokud je zpracování na něm založeno,
- právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů.
- Poskytnutí osobních údajů subjektem údajů je podmínkou pro zpracování nezávazné nabídky. Neposkytnutí údajů, představuje překážku k zpracování nezávazné nabídky.
Správce neprovádí jakékoliv rozhodnutí založené výhradně na automatizovaném zpracováním včetně profilování, které by mělo pro subjekt údajů právní účinky nebo se ho obdobným způsobem významně dotýkalo.